Te așteptăm cu brațele deschise pentru checkin la ora 16:00 la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, str. Valea Băngălească nr. 127 D, județul Brașov (zona Bran).
Suntem convinși că aerul curat de munte precum și curtea plină de verdeață și flori te vor face să te simți, din start, deconectat de la aglomerația și griul citadin.
La sosire este necesar să faci dovada vaccinării cu schema completă (rapelul făcut cel târziu pe 15 august), după care noi îți vom face cunoștință cu un “personaj marcant” al Școlii de Vară cu care vei interacționa frecvent timp de 5 zile: Frigiderul GPeC. 🙂 Nu de alta, dar de la Frigiderul GPeC vei servi cam tot ce îți dorești, all inclusive: pălincă, vin, whiskey, bere, gin, apă, suc etc. (după preferințe). 😉
Între orele 16:00 și 17:30 te lăsăm să te cazezi și să te faci comod în urma drumului. După ce îți despachetezi bagajele, te așteptăm în curtea Family Hotel Arnica pentru a face cunoștință cu cei care îți vor fi alături timp de 5 zile.
De la ora 17:30 te invităm la un joc fun de ice-breaking prin care îi vei cunoaște și te vei împrieteni cu toți colegii, trainerii și organizatorii – totul într-un cadru informal, așa cum este întreaga atmosferă de la #ScoalaDeVaraGPeC.
În jurul orei 19:30 luăm cina, iar apoi stăm la povești până noaptea târziu în foișorul Family Hotel Arnica***. Nimic nu îți va lipsi și te vei simți bine alături de traineri și colegii de curs, în mijlocul celei mai frumoase comunități din online!
Vom analiza cele mai frecvente probleme de User Experience și Marketing Online întâlnite la magazinele online și vei învăța concret cum să optimizezi elementele esențiale din paginile site-ului în așa fel încât să crești rata de conversie și să vinzi mai mult.
Totul cu exemple practice și tips & tricks aplicabile imediat.
Andrei Radu
CEO & Founder GPeC
Cristi Movilă
General Manager VTEX Eastern Europe
- Descoperă tipurile cele mai eficiente de campanii
- Cum facem research de cuvinte cheie după noile modificări în modalitățile de potrivire
- Cât de mult contează ad copy în performanța campaniilor
- Ce strategii de bidding să folosești în diverse stadii ale business-ului
Anabela Luca
Managing Director adLemonade
Coffee Break, odihnă sau timp dedicat discuțiilor cu colegii de curs și cu trainerii zilei
Workshop dedicat celor care au un magazin online propriu sau o afacere pe eMAG Marketplace, construit pe modelul studiilor de caz după metodologia unor renumite școli de business internaționale. Participanții vor descoperi – în cadrul unei sesiuni interactive și dinamice – exemple concrete de bune practici care, odată aplicate, pot conduce la rezultate mai bune in online.
De ce studii de caz?
Pentru că aduc în fața audienței situații reale de business din eMAG Marketplace, cu decizii luate în mod concret de către cei care s-au confruntat cu ele, surprinzând impactul acestora în evoluția de zi cu zi a afacerii lor. În plus, știm cu toții că învățarea experiențială este preferabilă teoriei.
Cu ce îi va ajuta o astfel de abordare pe cei care vor participa?
• Vor descoperi situații în care, dacă nu au fost puși deja, este foarte posibil să fie puși în viitor;
• Vor înțelege care au fost motivele pentru care deciziile luate de către selleri au fost necesare;
• Vor încerca să găsească soluții proprii pentru situațiile descrise și vor putea compara deciziile lor cu deciziile reale din studiile de caz;
• Vor descoperi impactul deciziilor deja luate de către sellerii din studiile de caz și vor putea să le extrapoleze la afacerea proprie.
Florin Filote
Vice President of Sales eMAG Marketplace
- Schimbările de comportament ale clienților / Trenduri la care magazinele online trebuie să fie atente
- Extinderea regională – o oportunitate pentru magazinele online
- Externalizarea serviciilor de logistică (fulfilment) și accesarea tuturor serviciilor disponibile pentru clienți (pudo, lockere etc.)
- Open Stage Q&A pe orice subiect din Logistică și Curierat
Cornel Morcov
Chief Commercial Officer FAN Courier
Cătălin Maftei
Founder C Solution
Cum poți să bați cei mai mari jucători din nișa ta sau să rămâi relevant, indiferent de context și de cum se schimbă lucrurile?
Singura soluție este să ai un sistem dovedit, adaptabil, scalabil și sustenabil care să te ajute să identifici cele mai bune tactici de creștere pentru magazinul tău ACUM.
Din fericire, nu trebuie să inventezi roata.
Există o nouă specie de marketeri numiți „growth hackeri” care exact asta au reușit: să crească afaceri mai repede decât credem că este posibil, în ciuda competiției intense și a contextului nefavorabil.
În această sesiune vei învăța:
- Cum definesc marketingul oamenii din spatele unora dintre cele mai de succes startup-uri din ultimii ani;
- Ce pârghii de creștere accelerată a vânzărilor ai (și pe care nu le folosești);
- Indicatorul invizibil pe care majoritatea îl ignorăm, dar care influențează enorm rata de conversie;
- Strategii de Growth Hacking dovedite pe piața din România
Toma Grozăvescu
Founder SMARTERS
Prietenii de la Poșta Panduri și Plăți Online fac cinste cu un tur al satului turistic Șirnea cu biciclete electrice, într-un cadru superb de munte cu peisaje memorabile. Așadar, vineri după cursuri:
- la ora 16:30 ne grupăm și ne urcăm în mașini cu destinația Șirnea (drum de aprox. 35 de minute de la Family Hotel Arnica***)
- odată ajunși, ne suim pe bicicletele electrice și facem un tur de Șirnea (aprox. 1 oră pentru 30 de colegi) – dacă vom fi mai mulți doritori, facem 2 tururi 🙂
- respirăm aer curat de munte, ne bucurăm de natură și imortalizăm peisajele superbe în fotografii care să ne amintească de clipele frumoase petrecute împreună
- la 19:30 pornim înapoi spre Arnica unde ne așteaptă o seară de Barbecue & Concert Folk Live cu Marius Matache
Vineri seara ne bucurăm de fripturi sau legume rumenite pe grătar (după gust), vin fiert la ceaun și un concert folk excepțional cu Marius Matache. Iar după ce vom fi obosit de la cântat, noaptea ne aparține pentru jocuri și povești în jurul focului alături de oamenii frumoși din online. #ScoalaDeVaraGPeC
Marius Matache
- Bune practici pentru conținut cu engagement pe Instagram pentru magazine online;
- Tipuri de reclame Instagram Ads și sfaturi pentru folosirea lor eficientă;
- Instagram Shopping.
Robert Dumitru
Head of Digital MTH Digital
- Tipuri de campanii Facebook Ads și indicatori de urmărit pentru campanii de Facebook cu rezultate;
- Principalele setări pentru campaniile de Facebook Ads – ce reprezintă ele și cum le alegem pe cele potrivite pentru noi;
- Exemple de campanii Facebook Ads de succes;
- Sfaturi practice de optimizare a campaniilor Facebook Ads.
Raluca Radu
Founder MTH Digital
- Marketing pe categorii vs marketing pe produs
- Cum facem analizele de produs
- Cum identificam produsele performante
- Cum categorisim tipurile de produse in functie de performanta lor
- Cum prioritizam marketingul de produs
- Cum identificam produsele neperformante
- Content pruning
- Cum mutam autoritatea SEO din site spre produsele performante
- Cum atragem trafic organic pe produsele performante
- Cum scalam marketingul de produs
Daniel Ene
Growth Hacker & SEO Strategist MOLOSO
Coffee Break, odihnă sau timp dedicat discuțiilor cu colegii de curs și cu trainerii zilei
- Cum poți face ca produsele tale să fie rapid indexate de Google;
- Cum alegi cele mai potrivite denumiri pentru produsele din magazinul tău online;
- Cum formulezi în mod dinamic atributele title, meta description & headlines în paginile de produs;
- Cum alegi produsele „vedetă” în care merită să investești efort suplimentar de optimizare (ex.: dezvoltarea descrierii);
- Cum tratezi produsele care ies de pe stoc, astfel încât magazinul tău online să nu piardă trafic și vizibilitate SEO;
- Cum măsori corect performanța SEO a paginilor tale de produs, dar și veniturile generate din acest efort;
- Cum poți identifica produse populare în site-urile competitorilor tăi;
- Cum poți optimiza listarea produselor tale în eMAG Marketplace
Mihai Vînătoru
Managing Partner DWF
Bogdan Manolea
Co-Founder TRUSTED.ro
Rareș Bănescu
Founder & CEO Retargeting.biz
Petrecem ultima seară a Școlii de Vară GPeC la cină și un pahar de vorbă despre orice subiect pe care poate nu l-am atins în cadrul cursurilor + evident, discuțiile libere și buna dispoziție sunt la ordinea serii 🙂
Rămâi cu bine dragă Școală de Vară până data viitoare când ne revedem! Te îmbrățisăm și îți promitem: This is not a Good Bye, but a See You Again Soon!
#GPeCFamily