Cursuri practice de E-Commerce și Marketing Online
Ce te așteaptă la Școala de Iarnă GPeC
Începe anul în forță la Școala de Iarnă GPeC - singura serie de Cursuri Intensive de E-Commerce și Marketing Online din România - care se va desfășura exclusiv online în perioada 24-28 februarie 2021:


- Cunoașterea colegilor de curs într-o sesiune de Ice Breaking Online în seara zilei de 24 februarie
- 6 ore de cursuri în fiecare din zilele de 25-26-27-28 februarie = 24 de ore de conținut intensiv de E-Commerce și Digital Marketing - totul axat pe tips & tricks și exemple practice de la unii dintre cei mai buni experți din domeniu
- Exerciții practice pentru aplicarea cunoștințelor dobândite la cursuri
- Serile sunt rezervate discuțiilor libere și dezbaterilor cu invitați speciali care împărtășesc experiențele lor la un pahar cu vin, dar și jocurilor de team-building și distracție exclusiv online 😉
- Cadru informal, plin de dialoguri libere și informații practice + multe zâmbete și networking în mijlocul celei mai frumoase comunități din online!
100% conținut practic
16 Cursuri x 90 minute fiecare: Tot ce e esențial în E-Commerce & Digital Marketing ca să ai un magazin online de succes
La Școala de Iarnă GPeC Online te așteptăm cu 16 cursuri practice și dezbateri x 90 minute fiecare alături de unii dintre cei mai buni specialiști în E-Commerce și Marketing Online. Iată doar câteva din cursurile pe care ți le-am pregătit - vezi agenda completă aici:
- 30 Tips & Tricks pentru campanii performante de Facebook Ads & Instagram Ads - Raluca Radu, Founder MTH Digital & Country Manager ANSWEAR.ro
- Facebook & Google Ads: From Zero to Hero - Sebastian Cosmor, Head of Marketing & Partnerships Retargeting BIZ
- eMAG Seller Academy Case Studies - Florin Filote, Vice President of Sales eMAG Marketplace & Oana Antohe, Seller Performance Manager eMAG
- Cum să faci o campanie performantă de Google Shopping - Cătălin Macovei, Co-Founder MOLOSO
- Launching Your Own Online Marketplace: Collaborative Commerce on VTEX - Cristi Movilă, VTEX Growth Leader
- eCommerce Growth Formula - Valentin Radu, CEO Omniconvert
- Analiza SEO a competitorilor: cum poți analiza strategia SEO a unui competitor pentru a-ți adapta propria campanie - Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF
- Desaga cu sfaturi practice pentru optimizarea UX și a Ratei de Conversie - Andrei Radu, CEO & Founder GPeC
- Google Analytics pentru E-Commerce - Eugen Potlog, Founder UX Studio
- Branding de la A la Z - Roxana Hurducaș, Marcomm Auditor & Consultant
- Campanii integrate în Google Ads. Cum le abordăm, cum ne uităm la date? - Dragoș Smeu, General Manager Mavericks
- Cele mai comune 3 riscuri GDPR pentru un business online - Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro
- 21 de tactici pentru atragerea și retenția clienților online - Cosmin Dărăban, CEO & Co-Founder Gomag
Nivelul tuturor cursurilor este: Începător / Intermediar.
Câteva din întrebările la care îți vei găsi răspuns în cadrul cursurilor Școlii de Iarnă GPeC:
- Ce platformă este potrivită pentru a porni un magazin online?
- Care este situația actuală a pieței de e-commerce și ce oportunități s-au deschis în contextul pandemic actual?
- Este site-ul meu ușor de folosit de utilizatori sau îi pierd înainte de a cumpăra? Ce trebuie să fac ca să am un website bun din punct de vedere Usability / User Experience?
- Care sunt tweak-urile de marketing care mă ajută să cresc rata de conversie și să vând mai mult?
- Cum mă diferențiez față de competiție fără să intru în războiul celor mai mici prețuri?
- Cum îmi gândesc planul și strategia de marketing?
- Cum devin un Brand cunoscut și care sunt atributele unui Brand puternic?
- Cum automatizez campaniile de marketing și cu ce mă ajută acest lucru?
- Cum îmi optimizez campaniile de Facebook & Instagram Ads?
- Cum îmi gândesc strategia de SEO?
- Ce KPI's trebuie să urmăresc pentru a lua cele mai potrivite decizii de business?
- Cum abordez strategia optimă în Social Media pentru a avea engagement și fani?
- Cum fac campanii de Google Ads care să convertească? De ce trebuie să țin cont?
- Cum măsor eficiența campaniilor de marketing (ROI)?
- Cum pot să am cât mai mulți clienți recurenți și cât de important e Customer Lifetime Value?
- Cum pot să îmi cresc business-ul pe platforme Marketplace și de ce trebuie să țin cont?






Hot Topics
Cursuri axate pe cele mai importante subiecte
- User Experience & Optimizarea Conversiilor
- Facebook Ads & Instagram Ads
- Google Shopping
- Google Analytics
- Facebook & Google Ads
- SEO
- Google Ads Search
- Marketplace
- Branding
- Social Media
- Customer Satisfaction
- Logistică, Fulfillment și Curierat
- Growth Hacking și Retenția Clienților
- Business Development
Traineri
Unii dintre cei mai buni specialiști din domeniu ni se alătură la Școala de Iarnă GPeC Online! #DeNeratat
Invitați speciali
La Școala de Iarnă GPeC îți vei face o nouă familie – familia ta din online!
Ești conectat la Comunitatea E-Commerce în fiecare clipă
După cursuri, ai ocazia să discuți cu trainerii zilei, să le adresezi întrebări și să le ceri sfaturi concrete pentru afacerea ta online, iar valoarea adăugată nu se oprește aici: în dialogurile de seară împărtășești experiențe de business, schimbi idei și stabilești legături de lungă durată cu toți colegii participanți.
Legi prietenii pe termen lung
Serile sunt rezervate jocurilor de team-building, studiilor de caz la un pahar cu vin, poveștilor și glumelor spumoase într-un cadru informal, exclusiv online. Nu îți face alte planuri pe tot parcursul celor 5 zile de Școală GPeC (24-28 februarie) pentru că nu vei vrea să ratezi această nouă experiență!
Te așteaptă 5 zile de conținut de calitate în cadrul cursurilor, dar și multe zâmbete și distracție alături de colegi și traineri. Crede-ne: îți vei dori ca cele 5 zile să nu se termine niciodată!
Beneficii și costuri
Ce câștigi și cât te costă participarea
- Ai parte de 16 cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online de la unii dintre cei mai buni specialiști din piață –> știi ce să faci ca să ai un magazin online de succes
- Exceptând orele dedicate cursurilor, ai posibilitatea să stai de vorbă cu trainerii și cu invitații speciali (fără să fie nimeni pe fugă cum se mai poate întâmpla la orice conferință) –> primești consultanță și sfaturi avizate
- Lucrezi în exerciții practice alături de ceilalți colegi participanți –> aplici concret ceea ce înveți la cursuri
- Te împrietenești și schimbi idei/păreri/contacte cu trainerii și colegii cursanți –> înveți din experiența lor, beneficiezi de recomandări și știi la cine să apelezi atunci când ai nevoie de ajutor pentru a-ți crește afacerea
- Te vei simți excelent timp de 5 zile alături de cea mai frumoasă comunitate din online: pe lângă cursuri, te așteaptă activități de team building online, studii de caz și povești de succes/insucces la un pahar cu vin, discuții libere, distracție și, mai ales, o adevărată familie!
- Te costă doar 349 EUR + TVA - termenul limită de înscriere este 19 februarie 2021, ora 23:59!
Cui se adresează Școala de Iarnă GPeC?
Tuturor celor direct interesați de E-Commerce și Digital Marketing și celor care vor să dezvolte o afacere online: antreprenori, magazine online, persoane interesate să se specializeze în domeniu, furnizori de servicii și soluții e-commerce, tool-uri și platforme e-commerce, procesatori de plăți, companii de curierat, agenții specializate etc.
Nivelul tuturor cursurilor este: Începător / Intermediar.
Precizare: magazinele online care s-au înscris în Competiția GPeC și au ales pachetul PLATINUM la înscriere, beneficiază de 10% discount din valoarea taxei de participare la Școala de Iarnă de E-Commerce și Marketing Online GPeC.
Școala de Iarnă GPeC Online
Desfășurare și perioadă
Te așteptăm alături de noi la a 11-a ediție a Școlii GPeC, singura serie de Cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online din România, care va avea loc exclusiv online pe Zoom în perioada 24 – 28 februarie 2021.
Chiar dacă vei fi acasă, îți recomandăm sincer să îți dedici cele 5 zile exclusiv Școlii GPeC pentru a nu rata nimic din informațiile transmise la cursuri, dar și pentru a te distra alături de noi din confortul de acasă.


Bilete Școala de Iarnă GPeC Online
349€ + TVA / persoană
Preț cu TVA: 415,31 €
Înscrierile se încheie pe 19 februarie, ora 23:59
Școala de Iarnă GPeC Online
se desfășoară exclusiv online, pe Zoom, în perioada 24-28 februarie 2021
- 16 Cursuri online de E-Commerce și Digital Marketing + suportul de curs pentru fiecare sesiune
- Exerciții practice pentru aplicarea informațiilor dobândite la cursuri
- Sesiuni de dialog cu trainerii zilei pe situații concrete ale participanților
- Studii de caz și povești de succes cu invitați speciali într-un cadru informal - la un pahar cu vin
- Activități de Team-Building și Ice Breaking online
- Coordonatele de contact ale participanților și trainerilor + acces la grupul secret al Școlii de Iarnă GPeC 2021
Precizare: magazinele online care s-au înscris în Competiția GPeC și au selectat pachetul PLATINUM la înscriere, beneficiază de 10% discount din valoarea taxei de participare la Școala de Iarnă de E-Commerce & Marketing Online GPeC 2021.
Păreri de la colegii participanți
Ce spun prietenii care au participat la Școala GPeC
1) Foarte tare tot ce înseamnă GPeC. 2) Foarte bine structurat programul Școlii GPeC. 3) Foarte faini voi toți pentru că asta stă la baza punctelor 1 și 2.
Ați fost niște gazde minunate! Felicitări pentru organizarea Școlii GPeC! Ne-au plăcut speakerii, ne-au plăcut prezentările și plecăm de aici cu multe idei și task-uri în agendă. Vă mulțumim!
Vă mulțumesc din inimă pentru găzduirea acestor cursuri bogate în informații, pentru organizarea unui eveniment inedit, în urma căruia am putut să îmi extind orizonturile profesionale în relația începută cu niște oameni deosebiți și experți în tot ceea ce înseamnă online, digital și date.
Felicitări pentru organizarea Școlii GPeC! Pe lângă informațiile prețioase pe care le-am învățat, aceste 5 zile m-au ajutat să aflu în ce etapă sunt, ce mai am de învățat și unde vreau să ajung. Ingredientele perfecte: know-how, fun și relaxare. Felicitări și mulțumesc!
Cu toată sinceritatea vreau să vă mulțumesc pentru că mi-ați reamintit de ce am ales această carieră. La finalul acestor zile m-ați transformat în fan și ați devenit modele de urmat pentru mine. Plec cu zâmbetul pe buze, cu informații bine structurate și cu țelul de a pune în practică ce am învățat. Promit să revin cu un magazin online optimizat, așa cum am învățat la GPeC.
Dragi educatori – pentru mine nu ați fost profesori, ci educatori sau îndrumători în tot ceea ce s-a întâmplat în aceste 5 zile. Sunt foarte încântată de tot ceea ce am descoperit aici, de lucrurile noi aflate, de oamenii faini pe care i-am cunoscut și de toată experiența GPeC. Pentru că da, GPeC este o experiență, una extraordinară pentru mine. Mă înclin și vă mulțumesc!