Curs de strategie în Social Media 100% practic, în timpul căruia fiecare participant va lucra pe un template gândit pentru magazinele online și pentru nevoile lor specifice.
Începem cu stabilirea obiectivelor și trecem apoi prin toate etapele până la remarketing și influencer marketing, astfel încât, până la final, fiecare cursant să aibă noțiunile esențiale pentru a începe să lucreze în baza strategiei rezultate.
Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Online pe Zoom | 1 Noiembrie 2021
Alexandru Negrea
Founder Social Smarts
- Cum funcționează Google Analytics și care sunt principiile privind analiza datelor;
- Tipuri de rapoarte disponibile & utile pentru E-Commerce;
- Funcționalități și instrumente foarte utile în procesul de analiză a datelor;
- Scenarii practice de a identifica insight-uri acționabile pentru orice companie cu activitate în online;
- BONUS: interfața Google Analytics 4 și principalele deosebiri față de Google Analytics 3.
Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Online pe Zoom | 1 Noiembrie 2021
Eugen Potlog
Founder UX Studio
În cadrul acestui Curs trecem prin principalele medii de promovare online – Google Search, Shopping & Display Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, YouTube Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, E-Mail Marketing – pentru ca tu să înțelegi cât mai bine cum îți poți adapta strategia de marketing la fiecare canal pentru a genera vânzări în magazinul tău online.
În plus, vei învăța și cum să monitorizezi campaniile de Digital Marketing create de agenție sau de specialiști, ce metrici să urmărești și în ce puncte să intervii cu feedback pentru a ajunge la cele mai bune rezultate.
Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Online pe Zoom | 1 Noiembrie 2021
Raluca Radu
Founder MTH Digital
Robert Dumitru
Head of Digital MTH Digital
Curs plin de exemple concrete și peste 50 de sfaturi practice despre cum să ai un magazin online de succes:
- Starea E-Commerce în România: cifre de piață, categorii de produse trending, așteptările clienților etc.
- UX Tips & Tricks despre cum trebuie optimizat un magazin online de la Homepage până la Pagina de Thank You
- Cum să faci Marketing Online cu bugete mici
- Alegerea platformei pentru magazinul online
- Sfaturi practice și cârlige de Marketing pentru optimizarea ratei de conversie și creșterea vânzărilor
- Aspecte juridice esențiale ca să nu riști amenzi usturătoare
Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Online pe Zoom | 1 Noiembrie 2021
Andrei Radu
CEO & Founder GPeC
Cosmin Dărăban
CEO Gomag
Bogdan Manolea
Co-Founder TRUSTED.ro
Fie că reprezinți un magazin online sau faci Marketing, dacă îți dorești o vizibilitate mai bună în rezultatele organice Google, locul tău este la acest Curs de SEO gândit sub forma unui Ghid Practic:
- Strategie SEO, Tehnic SEO, Optimizare Conținut, Link Building, Data Analytics
- Instrumente pentru a „spiona” competitorii
- Identificarea principalelor probleme SEO
- Ultimele update-uri Google și impactul lor
- Exemple practice + LIVE DEMOS
Nivel Curs: Începător & Intermediar | Durata: 8 ore | Desfășurare: Online pe Zoom | 1 Noiembrie 2021
Mihai Vînătoru
Managing Partner DWF
Sorin Drăghici
Managing Partner | DWF
Liviu Taloi
Data Insights Manager DWF
Mihai Pahom
SEO Director | DWF
- Toate sesiunile de Cursuri se desfășoară exclusiv online, pe Zoom, în ziua de 1 Noiembrie 2021
- Înainte de eveniment, vei primi pe e-mail link-ul de înregistrare pe Zoom pentru a putea accesa Cursul dorit
- După GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie, vei primi și înregistrarea video a Cursului selectat la înscriere (te ajută să poți relua anumite informații)
- Pentru o experiență optimă, îți recomandăm să te asiguri că ai o conexiune bună la internet, să ai active webcam-ul și microfonul pentru a putea adresa întrebări în direct și să urmărești Cursul de pe un device cu ecran mare (nu telefon) ca să vezi bine slide-urile prezentate.
Te așteptăm să te conectezi online începând cu ora 08.00 pentru a petrece întreaga zi împreună! Până la începutul Conferinței, vei avea timp să intri în atmosfera GPeC, să schimbi cărți de vizită online și să faci networking cu ceilalți colegi în aplicația de eveniment.
Ia-ți cafeaua lângă tine și pregătește-te de GPeC SUMMIT!
Prezentarea rezultatelor cercetării iSense Solutions despre schimbările în comportamentul de consum al cumpărătorilor online din România în perioada 2017 – 2021: ce așteptări au de la magazine online, care sunt principalele categorii de produse achiziționate online, cum plătesc, care sunt factorii care asigură încredere, cum a evoluat sectorul e-commerce în ultimul an și care este forecast-ul prognozat pentru finalul lui 2021.
Datele sunt prezentate în premieră la GPeC SUMMIT, iar începând cu acest an studiul iSense a fost extins și la țările din regiune precum Albania, Bulgaria, Croația, Serbia și Slovenia pentru a vedea situația României comparativ cu aceste țări.
Andrei Cânda
Managing Partner iSense Solutions
După analizarea a 35 de magazine de top din 5 categorii diferite ale eCommerce-ului din România, InsightOut Analytics oferă corelările descoperite, precum și recomandările de îmbunătățire a engagement-ului vizitatoriilor și a conversiilor. Folosind date și exemple concrete, veți găsi răspunsul la următoarele întrebări:
- Care sunt cele mai interesante trend-uri pentru fiecare categorie?
- Ce oportunități de marketing cu potențial de ROI foarte bun nu sunt destul de exploatate?
- Cum poți îmbunătăți eficient engagement-ul și conversiile prin inițiative specifice maturității digitale?
Vlad Marincaș
CEO InsightOut Analytics
Dialog transparent însoțit de Q&A din audiență cu Iulian Stanciu (Președinte Executiv eMAG) despre sectorul e-commerce din România în 2021:
- Factorii care influențează decizia de cumpărare și cresc rata de conversie în e-commerce
- Gama de produse disponibilă în România comparativ cu alte țări și oportunitățile care se nasc din diversificarea ofertei
- Serviciile financiare care ajută consumatorii să ia mai repede decizia de cumpărare
- Creșterile în e-commerce 2021 comparativ cu 2020 și e-commerce share din total retail
- Importanța livrării rapide și a multiplelor opțiuni de livrare în creșterea vânzărilor
- Riscuri asumate drept Cost of Doing Business în e-commerce
Iulian Stanciu
Președinte Executiv eMAG
Scurtă pauză de dezmorțire și de interacțiune cu ceilalți participanți, schimb de cărți de vizită offline și online în platforma de eveniment, mesaje private cu ceilalți participanți sau discuții în cerc restrâns în zona de Social Lounge – toate fac parte din experiența GPeC SUMMIT.
Turning a visitor into a buyer? That’s nice. Turning that visitor not just into a one-time buyer, but a repeated customer and loyal fan? Now we’re talking!
So what does it take to make that happen? Which sweet spots have maximum impact on your customer’s happiness before and after the sale?
In this talk, Els takes you through the things that really matter to online shoppers and how these insights can help you increase your brand’s customer happiness.
Els Aerts
User testing & Usability Evangelist | AGConsult
Comportamentul clienților e-commerce s-a schimbat într-un mod accelerat în pandemie, iar consumatorii au devenit tot mai pretențioși, punând presiune pe magazinele online.
Timpii de livrare contează enorm în decizia de cumpărare și tot mai mulți clienți își doresc să intre în posesia produselor în aceeași zi în care au plasat comanda și să aleagă sau măcar să cunoască intervalul orar de livrare. În același timp, clienții caută conveniență, opțiuni variate de livrare și servicii care să le asigure ușurința returnării produselor.
Succesul unui magazin online depinde foarte mult de întreaga experiență a clientului, iar livrarea este o componentă extrem de importantă din acest proces.
Discutăm deschis despre toate aceste aspecte și despre soluțiile pe care le au la îndemână magazinele online + tehnologiile care le pot ajuta să se asigure de clienți fericiți și de lărgirea bazei de clienți chiar peste granițele României.
Invitați la dialog și deschiși întrebărilor din audiență: Adrian Mihai (CEO FAN Courier), Lucian Baltaru (CEO Sameday), Bogdan Colceriu (CEO Frisbo), Florin Toma (E-Commerce Manager DHL România), Cătălin Maftei (Founder C-Solution), Mircea Stan (CEO & Founder Postis), Răzvan Marinescu (Managing Director KLG Europe Logistics România), Viorel Leca (Director General Gebrüder Weiss România). Host: Andrei Radu (CEO & Founder GPeC)
Luăm prânzul împreună, chiar dacă unii online, iar apoi ne revedem la networking, schimb de cărți de vizită și Social Lounge în cadrul aplicației de eveniment GPeC SUMMIT pentru posesorii de bilete online sau fizic pentru posesorii de bilete Full Experience.
Getting the right products and messages in front of the right person is the key to increasing your sales and retention rates.
But let’s be honest: most personalisation is clunky. And does not feel very personal at all.
- How can you get to know your customers in a way that’s useful for you? And them?
- How can you make sure you’re not wasting your and their time by presenting offers they don’t care about? And only present them with messages and offers that really feel personal?
In this session, Karl will show you how to combine surveys and e-mail marketing in a smart way to get the right message to the right person.
Karl Gilis
Conversion Optimization Expert | AGConsult
Fie că vorbim despre cumpărături online sau offline, astăzi poți cumpăra aproape orice, la orice oră. Cum ai mai putea avea, deci, impact intr-o piață atât de aglomerată?
Înțelegerea factorilor cheie din e-commerce te poate ajuta să oferi clienților servicii sau produse mai bune și să obții o idee mai clară asupra KPI-urilor de e-commerce potrivite, urmând în același timp calea spre leadership.
Cristi Movilă
General Manager VTEX Eastern Europe
As the trend toward mobile e-commerce continues to apace (with most e-commerce sites finding more than half of their traffic coming through mobile), it’s even more important to ensure that mobile web is able to offer a robust and well-supported User Experience.
Here, we’ll discuss 5 improvements that mitigate mobile users’ ability to proceed with their Product Finding Journey on mobile web, particularly around the lack of page overview that so often hinders user’s ability in various ways.
Rebecca Hugo
Senior UX Auditor | Baymard Institute
Scurtă pauză de dezmorțire și de interacțiune cu ceilalți participanți, schimb de cărți de vizită offline și online în platforma de eveniment, mesaje private cu ceilalți participanți sau discuții în cerc restrâns în zona de Social Lounge – toate fac parte din experiența GPeC SUMMIT.
Growth is directly correlated to making decisions. The more decisions an organization makes, the faster their growth, but only if they make enough right decisions, of course. The fastest growing organizations are the ones who make the biggest number of successful decisions.
To become more successful in making decisions you need to gather evidence and let go of the gut feel, the Hippo or the Zebra way of decision making. You need to become an experimentation organization – an organization who adopts a test and learn approach.
This is not only about A/B-testing to optimize the conversion rate of a check-out flow. This is about having a test & learn approach in everything an organization does. This is about an experimentation culture embedded in the DNA of an organization.
Join this talk to understand the concept, to get real world examples and learn about the main pillars needed to grow evidence-based decision making in your organization.
Ton Wesseling
Conversion Optimization & A/B-testing Expert
- Pașii pentru definirea strategiei PPC în campaniile de Sărbători
- Sfaturi practice pentru campanii de succes de Black Friday și Sărbători
- Do’s and Don’ts în optimizarea campaniilor în această perioadă din an
Anabela Luca
Managing Director adLemonade
Invitați la discuție și deschiși întrebărilor din audiență: Rareș Bănescu (CEO & Founder Retargeting.biz), Cătălin Emilian (Country Manager RTB House), Cătălin Macovei (Co-Founder MOLOSO), Ionuț Grossu (Digital Strategy Consultant). Host: Raluca Radu (Founder MTH Digital)
In this presentation, Joe Pulizzi, author of the Amazon #1 Marketing bestseller Content Inc., will detail the seven steps that any business with any budget can take to build a digital audience that leads to multiple forms of revenue through the strategic use of content.
- A Less Content, More Impact Approach for 2021
- How to Strategically Break through the Content Clutter
- Updating Your Content Mission Is Key
- Why Lack of Consistency Might Be Killing Your Audience Aspirations
- Steal Talent while You Can
- Content Acquisition Is the New SEO
- Prepare Your Content Marketing for Multiple Lines of Revenue
Joe Pulizzi
Author, Marketing Speaker & Entrepreneur
Luăm cina împreună, chiar dacă unii online, iar apoi ne revedem la networking, schimb de cărți de vizită și Social Lounge în cadrul aplicației de eveniment GPeC SUMMIT pentru posesorii de bilete online sau fizic pentru posesorii de bilete Full Experience.
Încheiem GPeC SUMMIT cu cea de a XVI-a ediție anuală a Festivității Gala Premiilor eCommerce în cadrul căreia decernăm premiile magazinelor online înscrise în Competiția GPeC 2021, precum și premiile pentru cele mai bune companii din domeniu pentru anul în curs. #GPeC16
Conferința GPeC Online
- Înainte de eveniment, vei primi pe e-mail link-ul către aplicația de streaming GPeC SUMMIT 2 Noiembrie 2021
- Va trebui să îți completezi profilul în aplicație pentru a face networking și pentru a putea schimba cărți de vizită online cu ceilalți participanți
- Vei putea urmări online întreaga Conferință și Gala Premiilor eCommerce din 2 Noiembrie + vei primi și înregistrarea video a acestora