

Te așteptăm la un curs practic de Google Ads
La cursurile de marketing online și la cursurile de e-commerce pe care le susținem alături de partenerii noștri de la DallesGO, am primit de mai multe ori cereri pentru un curs intensiv și 100% practic de Google Ads - Search, Shopping, Youtube și Display. Așa a venit ideea Cursului Intensiv de Google Ads pe care îl vom susține pentru prima oară EXCLUSIV ONLINE.
Cursul este limitat la maximum 15 participanți, tocmai pentru că este un curs 100% practic în care se va acorda maximă atenție fiecăruia dintre cei 15 participanți astfel încât fiecare dintre ei să știe la finalul cursului cum să seteze și să optimizeze campanii Google Ads care să genereze rezultate și ROI pozitiv.
Cursul Practic de Google Ads din cadrul GPeC Trainings este structurat pe 2 zile x 6,5 ore intensive în fiecare zi de practică pentru ca tu să înveți să creezi cele mai performante campanii de Google Ads, adică nu mai puțin de 13 ore de conținut practic – exemple concrete, studii de caz și exerciții care să te ajute să înțelegi cum să obții cele mai bune rezultate din campaniile tale de Google Ads – campanii care să genereze rezultate: lead-uri, vânzări, expunere sau vizitatori, în funcție de obiectivele tale.
15
locuri
disponibile la curs
2
zile
de curs practic
6
module
de curs detaliate
13
ore
de conținut pur și direct aplicabil
Subiecte dezbătute
Ce vei primi la Cursul Intensiv de Google Ads GPeC Trainings
Vei învăța practic cum să creezi campanii de promovare pe Google care să genereze rezultate și cum să optimizezi campaniile de Search, Display, Video sau Shopping dintr-un cont de Google Ads pentru a obține un raport mai bun investiție/rezultate.
- Care este ecosistemul Google Ads - trackingul conversiilor, legarea contului de Google Ads cu Google Analytics, turul interfeței și instrumente care fac parte din contul Google Ads;
- Cum setăm campanii de Google Ads ca să obținem rezultate – targetare, placements, custom audiences, lookalike audiences, creative, buget;
- Copywriting și creative de succes și care atrag click-uri;
- Exemple practice și studii de caz de campanii care și-au atins obiectivele;
- Exerciții practice de setare campanii de la zero conform unui brief prestabilit și de optimizare campanii în conturi existente de Google Ads
... sunt principalele subiecte pe care le vom diseca timp de 2 zile pentru ca tu să devii un adevărat specialist în Google Ads și să îți poți seta singur respectivele campanii sau să știi ce să ceri agenției sau specialistului cu care lucrezi. Și lista nu se oprește aici.


Agenda Cursului Intensiv de Google Ads
Cursul practic Google Ads GPeC Trainings se va desfășura exclusiv ONLINE
Ziua 1
Google Ads Fundamentals
08:30 – 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea
09:00 – 11:00 Bazele Google Ads. Google Search Ads
- Google facts & figures și prezentarea pe scurt a tipurilor de reclame Google Ads și a rețelelor Google;
- Scurtă trecere în revistă a ecosistemului Google Ads – Google Ads, Google Ads Editor, Managed Account, Google Merchant Center și trackingul Google Ads în Google Analytics;
- Google Search Ads from 0 to Hero - principalele setări ale campaniilor, Quality Score, Optimization Score, keyword matchtypes;
- Strategii de bidding în Google Ads și folosirea acestora pentru rezultate optime;
- Structura contului de Google Ads;
- Scurtă trecere în revistă a interfeței Google Ads;
11:00 – 11:30 Coffee Break
11:30 – 13:00 Google Shopping Ads
- Google Merchant Center;
- Cum se setează o campanie de Google Shopping Ads în funcție de obiectivele noastre;
- Principalele setări ale unei campanii de Google Shopping Ads;
- KPI importanți în optimizarea Google Shopping Ads.
13:00 – 14:00 Lunch
14:00 – 15:30 Google Display Ads
- Posibilități de targetare a audienței în Google Display Ads;
- Principalele formate de reclame de display;
- Responsive Display Ads, Smart Display, Discovery Ads.
15:30 – 16:00 Coffee Break
16:00 – 17:30 Youtube Ads
- Posibilități de targetare a audienței în Youtube Ads;
- Principalele formate de Youtube Ads;
- Setările campaniei de Youtube Ads;
- Strategii de bidding pentru Youtube Ads.
BONUS! Cursanții care doresc vor putea discuta propriile campanii și conturi de Google Ads cu trainerul în cadrul unei sesiuni private, dacă au trimis în prealabil acces la acestea.
Ziua 2
Optimizarea campaniilor Google Ads și Exerciții practice
08:30 – 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea
09:00 – 11:00 Optimizarea campaniilor Google Ads
- Urmărirea corectă a campaniilor de Google ads în Google Analytics;
- Optimizarea campaniilor Google Ads pentru a genera ROAS/ROI maxim și cost per achiziție client minim;
- Folosirea de reguli și scripturi;
- Principalii KPI urmăriți în campaniile de Google Ads
11:00 – 11:30 Coffee Break
11:30 – 13:00 Studii de caz Google Ads
- Exemple și studii de caz Google Display Ads;
- Exemple și studii de caz de campanii Google Search Ads eficiente;
- Modalități de scădere COCA și creștere ROAS în campaniile de Google Ads;
- Idei de optimizare a campaniilor.
13:00 – 14:00 Lunch
14:00 – 15:30 Exerciții practice de setare a campaniilor de Google Ads
15:30 – 16:00 Coffee Break
16:00 – 17:30 Exerciții practice de optimizare conturi de Google Ads atunci când avem acces și la Google Analytics
Beneficii și costuri
Ce câștigi și cât te costă participarea?
- ai parte de 2 zile de curs practic de Google Ads, adică nu mai puțin de 13 ore de conținut pur și direct aplicabil și de ore efective de practică asistată;
- trainerii au o experiență practică vastă în domeniu, sunt implicați activ în domeniu și nu sunt teoreticieni –> înveți doar de la cei mai buni;
- ai parte de exemple concrete, direct din site-ul tău –> vei ști exact ce e bine și, mai ales, ce și cum trebuie remediat pentru a crește vânzările online;
- la GPeC Trainings spunem lucrurilor pe nume, nu ne formalizăm, răspundem la toate întrebările –> câștigi adevărați prieteni pe termen lung, ai parte de networking de calitate și intri în Familia GPeC.
Atenție: sunt max. 15 locuri disponibile.
15 locuri disponibile
249 € + TVA persoană
Pret cu TVA aproximativ: 296,31 €
Curs Intensiv de Google Ads
- 6 module de curs detaliate și personalizate pe business-urile participanților, pline de exerciții și exemple practice;
- suportul de curs al fiecărui trainer;
- coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.








Trainer: Raluca Radu
Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital
Raluca Radu este Country Manager ANSWEAR.ro, Fondator al agenției de digital marketing MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 16 ani în marketing online și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este pasionată de implementarea și optimizarea hands-on a campaniilor de Google Ads, Youtube Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, content marketing și de testarea și găsirea de noi moduri de obținere de rezultate prin acestea. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.
Trainer: Robert Dumitru
Head of Digital MTH Digital
Robert Dumitru este Head of Digital al agenției de digital marketing MTH Digital, are o experiență de 4 ani în digital marketing și conduce o echipă de specialiști entuziaști ce îmbină creativitatea cu atingerea obiectivelor de marketing. Robert se ocupă de strategia și implementarea campaniile de performance marketing (Google Ads, YouTube Ads, Facebook Ads), content marketing și strategii de social media pentru clienții MTH Digital. Pasiunea pentru digital marketing a început încă din facultate, acesta terminând Facultatea de Comunicare și Relații Publice, și parcursul său profesional a început în cadrul agenției. Fire curioasă și orientat spre atingerea rezultatelor ale campaniilor de marketing online, Robert încearcă întotdeauna să aducă noi perspective concentrate în jurul publicului țintă al clienților cu care acesta lucrează. Printre clienții cu care lucrează în cadrul MTH Digital se numără Mega Image, La Fântâna, Elegance Decor, Watchshop, BottegaVerde, Ajusto, Austral.
Trainer: Ioana Mănescu
Digital Marketing Manager MTH Digital
Ioana Mănescu este Digital Marketing Manager și se ocupă de creșterea performanțelor în Social Media și Performance Marketing cu motivația că strategia, conceptul creativ și implementarea impecabilă sunt must-have pentru dezvoltarea brandurilor în online. Pasiunea sa pentru digital marketing s-a născut din admirația pentru arta vizuală și interesul pentru modul în care campaniile de performance pot duce mai departe povestea brandului către oamenii potriviți. Fire veselă și pozitivă, Ioana își ia inspirația zilnică din oamenii pe care îi întâlnește, momentele pe care le trăiește la maximum și are modul ei special de a-și petrece timpul liber: explorând o nouă carte captivantă, mergând în plimbări spontane alături de prieteni sau perfecționându-și skill-ul fotografic. O lectură interesantă și un ceai aromat, o plimbare pe străzile istorice ale Bucureștiului cu aparatul foto de gât sau un playlist lung cu muzica prefrată – așa se sfârșesc de cele mai multe ori zilele lungi pentru Ioana.
Trainer: Ștefan Hobjilă
Head of Graphic Design MTH Digital
Ștefan Hobjilă, a.k.a Steph, cu o experiență de 5 ani în domeniu, este Head of Graphic Design Department al MTH Digital. În fruntea unei echipe extraordinare de graficieni, aleargă împreună cu aceștia pentru a atinge cele mai funcționale rezultate grafice. Crede cu tărie că lucrurile mărețe se întâmplă doar împreună. Steph se ocupă de buna funcționare a echipei, formarea acesteia și de identificarea strategiilor pentru a amplifica rezultatele clienților și comunicarea vizuală a acestora. Atunci când vorbim despre execuție, curajul, conceptele creative și manipulările imaginilor sunt superputerile lui.
Fire veselă, concentrată pe părțile pozitive, se bucură de tot ceea ce îl înconjoară, iar lucrurile bune nu întârzie niciodată să apară în jurul lui. Printre multiplele pasiuni pe care le are, călătoritul, exploratul locurilor noi și fotografia sunt cu siguranță în vârf de listă.